Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 12 lutego 2014

Pora na przygodę!

Dobry wieczór.~ ;-;

Chyba 2 lata temu, po raz pierwszy zobaczyłam któryś z odcinków Pory na Przygodę (Adventure Time). Na samym początku stwierdziłam, że to kolejny dziwny serial emitowany przez stacje "Cartoon Network", a dla mnie naprawdę ta stacja emituje same dziwniutkie seriale, kreskówki.. oczywiście są wyjątki. Ale jednak coś mnie natchnęło i zobaczyłam cały odcinek. Bardzo mi się spodobał. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to postacie, bardzo mi się podobają, jedne bardziej drugie troszeczkę mniej, ale podobają mi się wszystkie. Kreska wykorzystana w serialu daje wrażenie tak jakbyśmy oglądali bajkę dla dzieci (co bardzo mi się podoba, nie wiem dlaczego ;-;). Jest dosyć prosta, bardzo jaskrawe kolory. Serial jest naprawdę bardzo ciekawy, opowiada o przygodach nastoletniego chłopca Finna i jego przyjaciela Jake'a, magicznego psa, który potrafi manipulować swoim ciałem, dowolnie potrafi zmieniać swój kształt i rozmiar. Przyjaciele mieszkają w magicznej krainie Ooo, w której odbywają się prawie wszystkie ich przygody. Krainę zamieszkują fantastyczne istoty, a Finn jest jedynym przedstawicielem gatunku ludzkiego.
Tak więc.. moim zdaniem jest to bardzo ładniutki i ciekawy serial. Bardzo wciągający, z miłą chęcią go oglądam.. chociaż robię to dosyć rzadko, ale naprawdę jest to jeden z moich ulubionych seriali animowanych. :3


                                                           No i oczywiście opening. ^^


Jejku.. tak dawno nic nie pisałam, przepraszam was za to. :'c
Dobranoc <3.~ 

/ Chihiro. 

2 komentarze:

  1. Zgodzę się z tobą pora na pzygodę to naprawdę przyjemna bajka. Sama z początku nie byłam przekonana jak to zobaczyłam, ale po obejrzeniu tego kilka krotnie, przekonałam sie i sama teraz jak mam tylko czas to oglądam to z kilku podowód. Sama bajka jest jak to powiedzieć ... sympatyczna, i tak na prawdę odciąga od wszystkiego innego, wiec oglądając ją można sie dprężyć i dobrze bawić. Teraz najczęściej oglądam to w towarzystwie 8 letniego kuzyna i moge czasem poczuć sie jak dziecko, przez co ta bajka ma u mnie duży plus, bo żadko ogladam coś co sprawia, że czuję sie jak dziecko i wracam tak jakby w czasie to lat dziecięcych. Miło, że napisaąłś coś tu o tej bajce czekam na kolejnego posta od ciebie . Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Sung Nana - masz rację, bajka świetna. Ale nie dałbym jej oglądać 8-letniemu kuzynowi, bo to po prostu nie jest bajka dla dzieci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)