Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 30 maja 2013

Wielka debata :D

Kochani piszcie w komentarzach jakie anime waszym zdaniem jest najlepsze i dlaczego :D 
Jak dla mnie jest to Angel Beats! gdyż jest to niepowtarzalne anime, z samego początku nie było dość ciekawie ale po kilku odcinkach miało się ochotę na więcej i więcej. Anime ukazujące zaświaty do których trafiają osoby, które umarły w młodym wieku na ziemi nie spełniwszy swych marzeń, takie anime było dla mnie czymś nowym. Walka głównych bohaterów z bogiem i aniołem to trzeba po prostu zobaczyć. Anime w pewnym momencie przechodzi z akcji i humoru do takiej smutnej i poważnej atmosfery gdy postacie, które spełniły marzenia, zrobiły to co zawsze chciały zrobić odchodzą. Końcówka serii i epiolg były tak smutne, że się rozkleiłem i wypłynęło mi kilka łez ;)
Nie będę pisał streszczenia całej fabuły, bo pewnie bym was zanudził moim pisaniem, tylko napisałem pare słów na temat tego tytułu hehe :D
Naprawdę polecam Angel Beats! ja na pewno będę co jakiś czas wracał do tego tytułu bo nic go nie przebije. Wiem też, że nie będzie kontynuacji, ale i tak czekam na anime przy którym rozkleję się tak jak przy tej serii :D

Piszcie, komentujcie i udostępniajcie : 3

Swoją listę anime prawie skończyłem dodam jeszcze tam kilka tytułów, ale linka do listy już wam  wrzuciłem i znajdziecie go u góry gdy klikniecie "Stronki" 

/ Lelouch 

17 komentarzy:

  1. Widziałam to Anime *-* Płakałam pod sam koniec ;(
    Dla mnie najlepszym Anime jakie dotąd paczałam jest....Another *-*
    Polecam ^^ najlepiej oglądać w ciemnym pokoju gdy jest się samemu w domu *sadystyczny uśmiech*
    Fajny horror... Dlaczego uważam, że to najlepsze? Ponieważ jest w tym dużo krwi, ciekawa fabuła, spoko akcja. Naprawdę polecam. A po za tym... Ładna kreska *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie w planach zobaczyć ''Another'' ;)
      Zalecę się do twojej rady obejrzenia tego w ciemnym pokoju ^,^
      Zachęciłaś mnie tym, że jest tam krew i ogólnie że to horror :D

      / Lelouch

      Usuń
    2. ^^ Najlepsza jest końcówka trzeciego odcinka ^^ Ale nie będę spojlerować. Tylko szkoda, że 12 odcinków >.<

      Usuń
    3. No szkoda, że niektóre anime mają tylko 12 odcinków. :c
      A jak będę oglądać Another to będę uważniejszy na końcówce 3 odcinka ^,^

      / Lelouch

      Usuń
    4. To takie psychopatyczne ^-^ Tylko nie daj się zmylić... Ona nie jest duchem.... ^-^... Obejrzysz, zrozumiesz :D

      Usuń
    5. Już się boje ;p

      / Lelouch

      Usuń
    6. Mnie czy tego Anime? :D

      Usuń
    7. Ciebie i anime :D

      / Lelouch

      Usuń
    8. Większość ludzi mi to mówi ^^ Polecam jeszcze (tak przy okazji) Attack on Titan - jak na razie 8 odcinków, ale wciąż emitowane ^ ^ oraz Hetalia Axis Powers - epicka komedia o krajach ^^

      Usuń
    9. Postaram się zobaczyć wszystkie tytuły przez ciebie polecone ^-^

      / Lelouch

      Usuń
    10. Jak miło ^^ Attack on Titan też ma dużo krwi, więc chyba Ci się spodoba, a Hetalia ma pięciominutowe odcinki w tym ending na około dwie minuty xD

      Usuń
    11. To jeszcze lepiej na pewno mi się spodoba :D , ale najpierw skończę Sekirei sezon drugi ^-^

      / Lelouch

      Usuń
    12. ^-^ Jak przypomnę sobie jeszcze jakieś krwawe Anime to dam znać ^^

      Usuń
    13. OK.
      Miło z twojej strony ^-^

      / Lelouch

      Usuń
  2. "Kaichomu wa maid Sama!"- Jedyne i nie powtarzalne anime. Kocham je i będę do niego powracać ^^ <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałem się z tym tytułem , ale postaram się zobaczyć co i jak ^-^

      / Lelouch

      Usuń
  3. Attack on Titan! Chyba najlepsze anime na świecie, szczególnie Levi - o Boziu, rozpływam się (Gomen, musiałam xD)! Hm... Chyba dalej Naruto, ale to już przereklamowane i wszyscy znają. Bleach, Another, One Piece, Fairy Tail, Sword art Online, Dragon Ball (Pokażesz mi swoje majteczki? XD to mnie rozwaliło!) 7 Jikane no Onpu, mój najcudowniejszy Death Note z Lawlietem na czele <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)