Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 13 czerwca 2013

Another

Jestem dokładnie na siódmym odcinku Another i szczerze bardzo mi się podoba to anime, krwawe i tajemnicze jest to mieszanka doskonała ^-^
Nie będę wam pisał o tym anime puki go nie skończę oglądać, gdyż nie chce napisać czegoś innego niż w tym anime jest. Ale jak dla mnie na razie fabuła i tajemniczy klimat tego anime sprawiają, że nie można od niego odejść. Mam nadzieję, że klimacik anime będzie utrzymany do ostatniego odcinka. 
Uważam, że to co w Another ujrzałem do tej pory jest godne polecenia, tak więc bardzo polecam wam ten tytuł jest tego wart by go zobaczyć ^,^

P.S. Nie zapominajcie o pracach na konkurs, prace możecie wysyłać tylko 15.06. więc spieszcie się ^-^


/ Lelouch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)