Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

wtorek, 4 czerwca 2013

Wycieczka :D

Siemanko wszystkim, właśnie wróciłem do domu z całodniowej wycieczki klasowej :)
Byliśmy w Oświęcimiu zwiedzać obozy koncentracyjne, no powiem wam że warto tam jechać to zobaczyć te wszystkie budynki gdzie mieszkali, ich rzeczy, no po prostu nie mam słów żeby to opisać. Naprawdę kiedyś robili tam straszne rzeczy tym ludziom tego nie da się opisać trzeba to zobaczyć na własne oczy, Bardzo wam polecam to miejsce.
A no później pojechaliśmy do Krakowa zwiedzaliśmy troszkę, widzieliśmy mimów ale no zaczęło padać i nie zdążyłem zrobić z nimi sobie zdjęcia. Jak na każdej wycieczce musieliśmy wstąpić do McDonald'a hehe :P
A potem prosto do domu dwie godzinki autobusem było naprawdę zabawnie podczas drogi powrotnej :D
Jeszcze raz bardzo wam polecam wycieczkę do Oświęcimia.

/ Lelouch

4 komentarze:

  1. Byłam w Oświęcimiu (popieram to, że macie tam pojechać) Tylko, że ja tam byłam jak wracałam z Węgier ^-^ I nie chcieli mi dać słuchawek, bo "jesteś za młoda" foch forever >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo Dusia :)
      Jak to nie chcieli ci dać słuchawek przecież każdemu dają :)

      Usuń
    2. No, a mi nie chcieli >.< Miałam wtedy... 11 lat (?) (rocznikowo 12) i nie chcieli mi dać, bo "za młoda" >.<

      Usuń
    3. Oni przesadzali ^-^

      / Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)