Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

wtorek, 20 sierpnia 2013

Ohayo ^^.

Jak wam mijają wakacje ? Wiem, że już końcówka, ale jeszcze się przecież nie skończyły więc trzeba korzystać. : 3
Za niedługo szkoła, przygotowujecie się już czy jeszcze nawet o niej nie myślicie ? :)
Ja ogólnie lubię szkołę, ponieważ dzięki niej poznałam wszystkich moich przyjaciół, znajomych, a bez niej nie dałabym rady ich w ogóle poznać - z tej strony bardzo lubię szkołę, ale jest coś co mi też przeszkadza, a są to nauczyciele ;_; moim zdaniem powinni być odrobinę milsi, nie mówię, że wszyscy ale większość.  
Więc wychodzi na to, że z jednej strony lubię szkołę, a z drugiej znowu nie. ^^
Wy lubicie chodzić do szkoły czy raczej chodzicie z tak jakby przymusu? : 3


                                       Kocham.

/ Chihiro

6 komentarzy:

  1. Ja mam tak samo jak Ty...
    Tylko minus jest taki, że mam daleko do tej szkoły >.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu mam bardzo blisko, na prawdę. ^^
      Jeździsz autobusem ?

      / Chihiro

      Usuń
    2. Tak... Niestety... To tak z 15 minut i 5 minut do szkoły z najbliższego przystanku >.> Na 7:40 powinnam być w szkole
      Ale ja wychodzę na wcześniejszym przystanku i idę po przyjaciółkę. N
      o i piechotką mamy tak z 10-15 minut drogi.
      No i bez wstrząsów autobusu, tłoku itp. ^^
      Za to można pogadać

      Usuń
    3. Zawsze się zastanawiałam jak to jest, jeździć autobusem do szkoły, ale i tak wole chodzić pieszo.
      Dokładnie, też bym tak robiła. : 3

      / Chihiro

      Usuń
    4. Heh... W moją stronę do miasta jeździ jeden.. Jedyny autobus... Więc jest straszny tłok.. Ale to naprawdę okropny ;_; Uwierz mi ;_;

      Usuń
    5. Wierzę, wierzę ;__;

      / Chihiro

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)