Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 1 sierpnia 2013

"Tasogore Otome x Amnesia"

Witajcie moi mili macie tutaj mój krótki opis (naprawdę krótki :p) o serii "Tasogore Otome x Amnesia" ^.^
Anime ma miejsce w szkole która ma tyle zaułków, korytarzy, schodów oraz nieużywanych już sal lekcyjnych, że jest niczym labirynt w którym bardzo łatwo da się zgubić.
W całej serii poznajemy niewiele postaci są nimi: Teiichi, Yuuko, Momoe i Kirie
Muzyka jest niezła, wpada w ucho i buduję klimat :D
Ta seria to romans ale nie taki normalny o czym sam się przekonałem. To co tam się działo naprawdę mnie zadziwiło jeszcze nie oglądałem tego typu romansu. Oglądając to Anime po prostu chciałem więcej, nie nudziłem się ale świetnie się bawiłem. Jeden z końcowych odcinków doprowadził mnie do łez Naprawdę poryczałem się że tak powiem. Już się pogodziłem z tym że nie będzie happy endu, aż tutaj nagle.... hihi nie będę pisał bo musicie sami zobaczyć co będzie, nie chce wam psuć wrażeń z oglądania więc zawsze piszę krótko ale bez spoilerów ^-^
P.S. Może kiedyś streszczę jakieś Anime hihi będzie spoiler :P i jeszcze muszę coś napisać o "Fullmetal Alchemist" :D

I już pierwszy sierpień i połowa czasu wolnego od szkoły za nami. Jak się z tym czujecie ??


/ Lelouch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)