Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 24 lipca 2013

Musiałem to wam pokazać.

Gdy to zobaczyłem musiałem się z wami tym podzielić ^-^
Patrząc na to uświadamiam sobie że może to by naprawdę prawda. Sami zobaczcie xD Niezniszczalne Nokie są wszędzie.

A co do tej scenki ale już tej orginalnej to byłem troszkę zdziwiony, no Lee zdejmuje ciężarki z nóg upuszcza na ziemię, myślę sobie co w tym takiego a tutaj nagle Buuuummmm... a ja zdziwiony ile takie ciężarki mogły ważyć xD










/ Lelouch

6 komentarzy:

  1. Nie no... To je epik xDDDD
    Taka ceglasta nokia jako ciężarki....
    Trza kiedyś wypróbować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie dał rady z tym chodzić xD
      /Lelouch

      Usuń
    2. XD
      Ja w domu mam tylko jedną xDDDD
      Chodzić się jeszcze da

      Usuń
    3. Zobaczysz jak ci na nogę spadnie ta Nokia xD
      /Lelouch

      Usuń
    4. XD a kto powiedział, ze ja to będę testować? XDDDDDDDDDDD

      Usuń
    5. Jak na razie to nikt XDDDD
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)