Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

wtorek, 1 października 2013

Misio.

Ohayo Gozaimasu.~ 

Czuję się jakby była sobota, a jest wtorek. -,- Byłam wczoraj ostatni dzień w szkole i wszystko mi się miesza. ;w; Wczoraj żegnałam się z moją klasą i powiem szczerze, że nawet nie płakałam bo wszyscy mnie tak pocieszali, że nie potrafiłam uronić nawet kropelki łzy. Dostałam od całej klasy takiego pięknego misia, ogromną czekoladę i zdjęcie klasowe z podpisami. <3 Jak i również każdy mnie przytulał dwa razy, a niektórzy nawet dziesięciokrotnie. *^*
I stwierdziłam, że kocham się przytulać. ;x 
Aktualnie siedzę, piję ciepłą herbatkę i wymyślam imię dla miśka. :3 Biorę pod uwagę imiona takie jak : Kajtek, Antek, Nikodem, Vincent. ^^ I jak na razie nie wiem jakie wybrać :c , ale coś mi się zdaję że będzie to jednak Vincent. <3 

                                Oto ten piękny misiek. <3.


Miłego dnia. (`・ω・´)”

/ Chihiro

6 komentarzy:

  1. Ja mam swojego misia od chyba 10-11 lat * Tak wiem ... jestem dziecinna , bo wieku 115 prawie lat śpie z misiem xD* i do dzisiaj jest bezimienny xD Ale chyba wiem czemu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też śpię z misiem. ;=; A dlaczego jest bezimienny ?

      / Chihiro

      Usuń
  2. Jak sie urodzilam to bylam 3 dni bez imienia xD (pomijajac juz to ze lekarz im powiedzial ze urodzi sie chlopak >.<) i on em... Mysle ze wlasnie dlatego jest bez imienia .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)