Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 30 października 2013

Moja przygoda z Anime.

Moja historia z Anime zaczęła się gdy w telewizji na kanale Jetix były emitowane odcinki "Naruto" miałem wtedy 8lat o ile się nie mylę. Mimo mojego wieku wtedy moja zafascynowanie było przeogromne, oglądałem każdy odcinek oraz powtórki. Później jeszcze oglądałem Yu-Gi-Oh! także emitowane na Jetix. Przesiadywałem dniami przed telewizorem wypatrując nowego odcinka czy też powtórki. Lecz pewnego dnia Jetix zniknął, nie było wzięli, nie wiedziałem co wtedy zrobić, przeglądałem listę dostępnych kanałów z góry do doły lecz nie znalazłem takiego na którym były emitowane odcinki Naruto i innych Anime. Po czasie zapominało się, młody wiek jeszcze się szalało z 'kolegami'. Tak minęło kilka lat... Aż pewnego dnia (nie pamiętam teraz kiedy, bodajże półtora roku temu) przypomniałem sobie wykrzykując: "Przecież kiedyś oglądałem Naruto, naprawdę mi się podobało sprawdzę czy mogę coś znaleźć w internecie" Mając mega uśmiech na twarzy włączyłem komputer, wyszukiwarkę, wpisałem Naruto i nie musiałem nic więcej pisać. Od razu moim oczom pokazały się stronki takie jak shinden-anime.info czy wbijam.pl, no i tak zacząłem oglądać z wielką fascynacją, oglądałem i oglądałem. Zagłębiałem się w temat Anime coraz bardziej, oprócz Naruto, Death Note zacząłem oglądać (hehe skończyłem w niecałe 3dni xD) później kolejne tytuły i kolejne i kolejne.
 Tak więc tak przedstawiała by się historia dzięki której zacząłem oglądać Anime, może i jest lekko nie zrozumiała ale co tam ;P
Temat tego wpisu zaproponowała Asia na naszym facebooku za co jej Dziękuję :) A was wszystkich zapraszam na naszą stronkę https://www.facebook.com/wspolnyblog ^-^

/ Lelouch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)