Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 3 października 2013

Podziękowanie.

Ohayo.~ 

Jeszcze trochę i bym zapomniała... Chciałam podziękować za to, za to że znalazły się osoby które czytają naszego bloga. <3 Jest to bardzo miłe uczucie wiedząc, że ktoś chce go czytać i że komuś się on podoba. *^* Naprawdę bardzo dziękuje. <3 Mamy już ponad 5,600 wyświetleń i 50 obserwatorów (nasze kochane robaczki. <3) za to również dziękujemy, dla niektórych może wydawać się to mało, ale dla nas jest to naprawdę wielki sukces. ^^ Chciałabym również zachęcić osoby obserwujące i czytające nasz blog o udzielanie się w komentarzach i pisanie do nas, ponieważ byłoby nam strasznie miło. My naprawdę nie gryziemy. ;=;
No i to by było na tyle... jeszcze raz DZIĘKUJE. <3 Najchętniej przytuliłabym każdego z osobna. ლ(╹◡╹ლ)
.

Dobranoc.~
Kolorowych snów.~
 (ღ˘⌣˘ღ)

/ Chihiro

6 komentarzy:

  1. Ja się kocham tess tulać ale nikt mnie nie tula ;-; Wspaniały blog ^^ Ciekawie sie go czyta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. *HUG* Ja cię będę tulić. *^* Dziękuje, to bardzo miłe. <3

      / Chihiro

      Usuń
  2. To mnie tulaj *hug* jus Cie lubie C: xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku. Ktoś mnie lubi. <3 Ja Ciebie też już polubiłam. *^*

      / Chihiro

      Usuń
  3. Jak milo ^.^ moze masz.gg ? :3 jak tak to popros ladnie Pawla zeby napisal tam tw gg czy coś bo chyba za wolisz tu podac c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tutaj przecież podać. : 37100419. *^*

      / Chihiro

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)