Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 24 listopada 2013

Poznajcie mnie.

Myślę że jak to przeczytacie to trochę mnie poznacie, taką mam przynajmniej nadzieję. Poniżej wypisałem mniej lub bardziej interesujące rzeczy o mnie.
Wszystko napiszę w formie wypunktowanej, a jak kto woli w formie "faktów o mnie". 
  • Jak ktoś nie wie jak się nazywam, to nazywam się Paweł.
  • Urodziłem się 25.01.1997 więc mam już 17 lat.
  • Wygląd, Cóż tu opisywać nic szczególnego jednak chciałbym wyglądem przypominać styl visual kei który strasznie mi się podoba. Mam około 180 cm. wzrostu może więcej, mierzyłem się dawno. Ważę około 61kg, Mam blond włosy i niebieskie oczy.
  • Noszę okulary przez to że mam wadę niestety anime i gry zepsuły mi oczy, nie noszę bo to "fajnie" wygląda jak inni myślą.
  • Przekłułem sobie dolną wargę i mam dwa kolczyki, przekłułem oczywiście w studiu, a nie sam.
  • Mam rodzeństwo, młodszego barta (10l.) i młodszą siostrę to już chyba wiecie, przecież ona prowadzi bloga ze mną, jeśli ją chcecie poznać kliknijcie w zakładkę.
  • O moich marzeniach napisałem w poprzednim wpisie, więc odsyłam was do niego tym linkiem: http://wspolnyblog.blogspot.nl/2013/11/marzenia.html
  • Czekolada, żelki i herbata są to moje ulubione rzeczy konsumpcyjne. I troszkę mniej niż ulubione są płatki śniadaniowe, którymi często się zajadam bardzo dobra przekąska na szybko.
  • Anime i manga oddał bym życie w przenośni i dosłownie. Oglądam nałogowo, nie mogę się porównywać z tymi który już zobaczyli około 300 tytułów, ale pochwalić mogę się tym, że na swoim koncie mam około 90serii TV. Moja lista anime znajduję się w zakładce "Stronki".
  • Boję się pająków, a także ciemności zawsze mam wrażenie, że z mroku ktoś mnie obserwuję. Nie oglądam także horrorów bo przez następny tydzień nie mogę spać, nawet oglądając Shiki (anime -horror) bardzo się bałem...
  • Dla nie wiedzących: przeprowadziłem się z rodziną do Holandii, uczęszczam tutaj do szkoły która na celu ma nauczenia mnie języka, myślę że idzie mi całkiem nieźle.
  • Mam swój pokój wcześniej, miałem pokój z rodzeństwem. Kocham mój pokój naprawdę, miło poczuć taką swobodę aż nie wiem jak to ująć.... Mieć własne cztery ściany.
  • Uwielbiam koty, jak dla mnie nie ma lepszych zwierząt niż koty i wszystkie kotowate, mówcie sobie co chcecie ja tak uważam. Nie uważam też że inne zwierzęta są jakieś złe, też są fajne jednak koty i kotowate są wyjątkowe dla mnie :)
  • Jestem także "graczem" jakkolwiek to brzmi, czyli gram dużo, najwięcej gram na konsoli PS3. Przesiaduję też długie godziny w sieci co można zauważyć.
  • Nie potrafię zaufać ludziom, to chyba dlatego co mi zrobili w przeszłości. Po prostu nie potrafiłbym mieć przyjaciela ani jakichkolwiek bliskich relacji z ludźmi. (więcej o tym napiszę za niedługo, muszę się zebrać na to)
  • Z powyższego punktu można wywnioskować że jestem samotnikiem, a także że jestem singlem.
  • Muzyka jakiej słucham to w głównej mierze J-rock, ale także słucham rock'a, metalu, J-popu, K-popu, ale nie słucham tych gatunków tak często jak J-rock'a. J-rock dla mnie ma to swoje coś za co go lubię. Ale nie odrzucam przez to innych gatunków.
  • Filmy jakie lubię to filmy fantasy, przygodowe, jakaś tajemnica coś w stylu, kilka przykładów: "Avatar", "Hobbit: Niezwykła podróż", "Hobbit: Pustkowie Smauga" "Piraci z Karaibów", "Gwiezdne wojny", "Władca pierścieni", "Skarb Narodów". Za horrorami nie przepadam jak już wcześniej wspominałem bo później się boję.
  • Wierzę w istnienie obcych cywilizacji i nawet w to że na ziemi są kosmici. Zastanów się w wszechświecie są miliardy takich planet jak ziemia więc czemu nie miało by się rozwinąć tam życie?? Mogło też się rozwinąć na innej planecie z innym klimatem od tego na ziemi, życie potrafi zaskakiwać.
  • Moje ulubione kolory to: czarny, niebieski, różowy oraz fioletowy dla mnie te kolory wyróżniają się spośród reszty kolorów, ale to nie oznacza że innych kolorów nie używam, oczywiście też są fajne ale te cztery to moje ulubione.
  • Zbieram kapsle po tymbarkach jak czasem wypiję to kapsla wrzucę do torby, będzie ich już około 300. Jak kupuję w Holandii, otóż są tutaj też polskie sklepy, jednak tutaj w Holandii nie kupuję za często ponieważ są bardzo drogie a to jest troszkę przykre ale co zrobić.
  • Nie lubię ludzi, którzy oceniają coś a nawet tego nie widzieli. Pewnie większość z was spotkała już takiego osobnika.
Nie bójcie się jeszcze parę punktów dopiszę, lecz dopiero jutro. Jeszcze mam prośbę do was żebyście pod tym wpisem napisali co sądzicie o pomyśle. W tym pomyślę chodzi o to że stworzę zakładkę pod tytułem "Pomysły" w którym będziecie mogli dodawać swoje propozycje dotyczące następnych wpisów moich lub od siostry.

/ Lelouch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)