Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 7 listopada 2013

Żyrafa, a na co ona komu?! O.o

Pewnie wasi znajomi na facebooku wam już wysłali tą zagadkę: "Jeśli odpowiesz poprawnie możesz zachować swoje zdjęcie profilowe. Jeśli się pomylisz musisz zmienić zdjęcie profilowe na żyrafe na najbliższe trzy dni. Oto zagadka: Jest 03:00 w nocy, dzwoni dzwonek do drzwi i Cię budzi. Nieoczekiwani goście to Twoi rodzice, którzy przyszli na śniadanie. Masz w domu dżem truskawkowy, miód, wino, chleb i ser. Co jest pierwszą rzeczą, jaką otworzysz?".
Mnie to trochę denerwuję wszyscy spamią tym jak 'idioci', ale dobra ja też otrzymałem tą zagadkę nie dałem się złapać i odpowiedziałem, że pierwsze co otworzę to drzwi, więc tak napisałem.
Z- znajomy
J- ja :D
Z: Zagadka......
J: No pierwsze otworzę drzwi.
Z: Źle, teraz ustawiaj żyrafę na profilowym.
J: Chwilka, chwilka. Jak to źle przecież dobrze odpowiedziałem. Co jest źle? *zdziwienie*
Z: Oczy to dobra odpowiedź, bo oczy otworzysz jako pierwsze.
J: Jako iż w zagadce jest podana godzina 03:00 w nocy to pewnie gram, mrugnąłem przed chwilą, słyszę dzwonek do drzwi, wychodzę z pokoju nie mrugam bo ciemno i nic nie widać i nie chce się zabić i tak oto otwieram drzwi jako pierwsze. Dlatego drzwi to dobra odpowiedź w moim wykonaniu.
Z: Idź.... Nie znasz się na żartach -.-
J: Ok, narazie.
Koniec ;)
Dostałem wiadomości z tą zagadką mnóstwo. I jak już na jedną odpowiedziałem no to po co reszcie odpisywać prawda? A oni mi spamią "dlaczego nie odpowiadasz, hallo, ejjj.." i tak dalej i tak dalej. I tak przez co najmniej 30min każdy z tych 'znajomych' mi spamił. Ale chyba można zgadnąć, że jak nie odpisuję to nie chcę pisać z daną osobą bo jej nie lubię, albo po prostu jestem zajęty. Większość ludzi chyba nie wie co to cierpliwość... Jeśli mi to wyślesz licz się z tym że raczej Cię nie polubię.... Szkoda w ogóle pisać na ten temat...

/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Ja też odpowiedziałam że drzwi. Nie chciało mi się z nikim kłócić, więc ustawiłam już tą żyrafę. To po prostu jedna z tych głupich kilkudniowych zabaw które się wszystkim nudzą po 2 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tak odpowiadam tyle że nie gram a oglądam filmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)