Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

poniedziałek, 11 listopada 2013

Systematyczność.

W tym wpisie przedstawie wam pomysł jak dalej będziemy prowadzić bloga myślę, że wam się spodoba, a jesli macie jakieś uwagi nie bójcie się napisać.
Mój pomysł polega na tym, że blog będzie podzielony na serie. Mam na myśli to że ja pisze jeden tydzień w wybrane prze siebie dwa dni niech to będzie środa, w środę pojawiałby się wpis na jakiś luźniejszy temat a nawet zabawy o ile taki uda mi się znaleźć, a drugim dniem byłby to jeden dzień weekendu i w ten dzień pojawiłby się wpis na jakiś temat wybrany przez was lub na temat na, który chcę napisać. Następnie siostra pisałaby jeden tydzień w dni jakie ona sobie wybierze. Także moje wpisy jak i wpisy siostry widzielibyście w takich odstępach czasu. Myślę że taka systematyczność wam się podoba, czasem wpisy mogą się nie pojawić w dane dni bo coś ważnego mamy do zrobienia lub coś w tym sensie. Jeszcze sprawa recenzji, pojawiać one się będą zamiast wpisów w dni jakie mamy wybrane, myślę że to dobre rozwiązanie by nie pisać za dużo, by "nie iść na ilość". Prawdopodobnie z tą systematycznością i z takim rozłożeniem tego wszystkiego co wcześniej wymieniłem zaczniemy od następnego poniedziałku, ale o tym zostaniecie poinformowani ;)
Ja wam życzę miłego dnia, wykorzystajcie go jak najlepiej bo jutro jakby nie patrzeć znów do szkoły. Pozdrawiam.


/ Lelouch

3 komentarze:

  1. Dobry pomysł. Myślę, że wypali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prawdzie tematów jest mnóstwo, i czekamy na wasze propozycje by później nic na szybko nie wyszukiwać. Do poniedziałku jeszcze czas :D
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)