Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 19 grudnia 2013

W końcu mi się udało.

Wczoraj przyszedłem ze szkoły byłem bardzo zmęczony, chciałem się zdrzemnąć jednak jak już się położyłem na łóżku, nie chciało mi się spać. Takie dziwne uczucie, chyba też takiego doświadczyliście.
No i tak sobie włączyłem laptopa i pomyślałem: "Przecież miałem coś narysować już dawno temu" jako iż nic nie rysowałem od ponad roku bałem się jak to wyjdzie, ale jak już trzymałem ołówek w dłoni, powiedziałem sobie że nie mogę się wycofać. No i tak na początku włączyłem sobie muzykę, bo jak rysować bez muzyki i zacząłem rysować. Tak sobie rysowałem ponad dwie i pół godziny tak, tak wiem strasznie długo ale robiłem sobie króciutkie przerwy na sprawdzenie tego i owego, jeszcze muszę wliczyć zmiany piosenek ponieważ słuchałem na youtube.
Bez zbędnego narzekania oto moje ukończone dzieło:

Tutaj macie obrazek, którym się wzorowałem:

Jestem z siebie zadowolony, nie sądziłem że mi wyjdzie ale jednak się udało. Po prostu mogę sobie pogratulować :)

Informacja dla was:
Jeżeli chcielibyście wysłać nam swoją prace, możecie to zrobić. Mój email jest podany w zakładce kontakty, możecie również wysyłać mi na gadu-gadu. Jeżeli chcecie wysyłajcie, jeżeli nie to nie róbcie tego. Każdą nadesłaną pracę będziemy dołączać do kolejnego wpisu. Pozdrawiam ^-^

/ Lelouch

3 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba xD
    Jak już wspominałam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca :)
    Chciałabym zobaczyć więcej prac Twojego autorstwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po kryjomu w komentarzu napiszę... że jutro coś narysuję, dziś nie mam sił jestem wykończony podróżą. Cieszę się że moja praca komuś się spodobała :) Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)