Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

piątek, 13 grudnia 2013

Zdenerwowana siostra.

Jak wiecie teraz siostra miała pisać na blogu, jednak się bardzo ale to bardzo zdenerwowała. Rzuciła wszystko i teraz chodzi taka naburmuszona. Sprawa może wydawać się błaha jednak dla niej taka nie był. A wygląda to mniej więcej tak, że mieliśmy do polski jechać już w tą niedzielę, oczywiście Karolina wszystko sobie zaplanowała cały pobyt w polsce, spotkała by się ze swoją przyjaciółką oraz inne tego typu sprawy. Jednak żeby jechać do polski potrzebna jest tutaj zgoda dyrekcji szkoły, a oni się nie zgodzili ponieważ za krótko chodzimy do szkoły i byśmy zapomnieli to  czego się nauczyliśmy. Ja oczywiście to rozumiem, ale no siostra miała już to wszystko zaplanowane i nic z tego. Pojedziemy dopiero w następny weekend bo wtedy zaczynają się tu ferie dwutygodniowe, więc pojedziemy na tydzień do polski. Tylko na tydzień ze względu na pracę taty.
Karolina mi powiedziała, że jutro postara się nadrobić to że nie pisała ostatnio, oczywiście trzymam ją za słowo. Zobaczymy jak to będzie, czy napiszę coś czy nie.
A tak przy okazji, że już tutaj jestem chciałbym podziękować osobom, które napisały że bloga się świetnie czyta i  wygląda dobrze. Dziękuje też że pisaliście, że idziemy w dobrym kierunku i tak mamy trzymać. Dziękuję :3

Macie tutaj kilka śmiesznych gif'ów które otrzymałem.


/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się jakoś ułoży ;---; A co do gifów - dawno się tak nie uśmiałam ;w; dajcie więcej takich, błagam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. A co do gifów, ciesze się że udało mi się kogoś rozbawić. ~Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)