Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 29 grudnia 2013

Troszkę informacji i kolejne moje dzieło.

Ohayo~ 
Dawno nie było takiego przywitania i od razu przepraszam za nieład jestem zmęczony, ale teraz już przekazuję wam ważne informacje. Pewnie nie wiecie ale siostra postanowiła do końca przerwy świątecznej zostać w Polsce, wiecie tam ma przyjaciółkę takie papużki nierozłączki no to została i do domu wróci dopiero 4 bądź 5 stycznia. Ci którzy czekają na wpisy siostry nie obawiajcie się, jak już będzie to ona powiadomi was o tym jakimś krótszym czy dłuższym wpisem. A co się pojawi w następnym tygodniu jako iż Chihiro nie ma, otóż ja coś napiszę dużo ode mnie tym razem. Tak się zastanawiam czy napisać recenzje byście mieli co czytać, postaram się jeszcze więcej napisać o danym anime, lecz nie za dużo bo długi tekst może nudzić ale niekoniecznie. Także możecie spodziewać się recenzji w następnym tygodniu, a skoro jutro poniedziałek więc już za parę dni.
A teraz bez owijania w bawełnę kolejne moje dzieło. Naprawdę długo mi zajęło narysowanie tej postaci, wczoraj rysowałem i dziś dokończyłem, nie wiem ile dokładnie czasu spędziłem przy tym ale sądzę że z 3 i pół godzinki co najmniej. Jak widać nie śpieszy mi się nigdzie. Problemy miałem z dłońmi, twarzą i włosami. Mam nadzieję że moja kolejna praca wam się spodoba. ^-^


Moje dzieło:


Obrazek którym na którym się wzorowałem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)