Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 8 stycznia 2014

Powrót.

Witajcie.. po dłuższej przerwie.

Jak pewnie wiecie byłam w Polsce przez całą przerwę świąteczną czyli przez 2 tygodnie dlatego nie mogłam pisać. Wróciłam 5 stycznia.. w niedziele. Dojechałam o godzinie 11 rano. Podróż strasznie mnie zmęczyła.. to dlatego nie napisałam tego posta od razu w niedziele. Trwała ona 19 godzin, to naprawdę o wiele więcej niż dotychczas. Przeważnie podróż trwała 12-14 godzin, ale właściwie to nie dziwne się skoro jechałam autobusem, ogólnie miałam jechać busem ale okazało się, że muszę jechać autobusem, a tego nie lubię. :c W Polsce cały czas gdzieś wychodziłam, jakieś spacerki itp. W domku tak naprawdę tylko spałam, ale to szczegół. x3 Oczywiście w wigilię.. cały dzień spędziłam z rodziną. Tylko ja zostałam do 5 stycznia moja rodzina.. czyli rodzice Paweł i drugi braciszek wrócili już 26 grudnia. Od razu w poniedziałek musiałam już iść do szkoły, naprawdę mi się nie chciało, ale jakoś dałam radę.
Wiem, że muszę nadrobić pisanie na blogu dlatego już jutro (w sumie już dzisiaj) pojawi się jakiś mój taki bardziej sensowny post bo ten jest tak jakby bez sensu.. jest po prostu informacyjny i tyle. ^^

        Dobranoc.~ ^^

/ Chihiro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)