Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 1 stycznia 2014

Życzenia noworoczne, podziękowanie oraz może ciekawy pomysł ^-^

Już od ponad godziny możemy oddychać powietrzem roku 2014, nie jestem osobą która potrafi napisać jakieś super życzenia ale życzę wam aby ten nowy rok był dla was lepszym niż poprzedni , aby wasze niespełnione marzenia się spełniły. Żebyście nie mieli żadnego przykrego wypadku w tym roku tylko aby spotykały was same dobre wydarzenia :3







Przy okazji chcę wam bardzo podziękować że z nami jesteście że wchodzicie i czytacie naszego bloga, strasznie się cieszę że tak jest mam nadzieję że zostaniecie z nami na długo bo nie zapowiada się byśmy przestali pisać. Nie mogę obiecać lecz tylko napisze że recenzje mogą na blogu pojawiać się częściej. Dlaczego nie obiecuję, ponieważ napisanie recenzji zajmuję sporo czasu, a i jeszcze staram się recenzować anime które niedawno oglądałem nie chcę pisać o anime które widziałem dawno bo nie pamiętam wszystkiego. Muszę jeszcze raz zobaczyć obejrzane już serię by nie popełnić jakiegoś błędu jakbym pisał moją recenzję.
Tak jak w tytule teraz przechodzimy do 'może ciekawego pomysłu', założenie pomysłu jest proste, mam myśl by stworzyć nową zakładkę: "Propozycje" lub "Wasze pomysły" już po samej nazwie można się domyślić o co chodzi, ale dokładniej jakby to ująć, przechodząc do tej zakładki mogli byście tam w komentarzach pisać swoją propozycje następnej recenzji ja zawsze mam problem z wyborem anime o którym mam napisać, a tak byśmy przynajmniej napisali od razu o jakim anime chcielibyście przeczytać z tym się wiąże to że serię trzeba będzie zobaczyć ale to zrobimy z przyjemnością :) Drugą opcją jest to że przechodząc do zakładki moglibyście zaproponować temat mi lub siostrze, albo napisać propozycje tematu i recenzji to bo zależało od was :)

Co myślicie o takim pomyśle?? Przydałoby się takie coś?? 
I najważniejsze czy chcielibyście taką zakładkę?? :)

/ Lelouch

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)