Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

sobota, 11 stycznia 2014

Szkice.

Hej.~ 

Jak sam tytuł posta wskazuje.. pokaże wam dzisiaj moje szkice.. pokaże wam dwa. Ogólnie chciałabym napisać jakiś ciekawy, tematyczny post, ale nie potrafię znaleźć żadnego tematu. :c Więc.. dlatego postanowiłam w jednym z moich postów pokazać wam szkice, które w ostatnim czasie namalowałam czy tam naszkicowałam. ^^ Nie szkicowałam od 2 miesięcy.. brak czasu czy nawet sama nie wiem jakoś nie miałam na to ochoty, ale ostatnio naszło mnie aby sobie trochę poszkicować.. jeszcze do tego zielona herbatka, muzyka i.. jest cudownie. :3
Jeśli byście chcieli mogę jeszcze dwa lub trzy dodać.. pokazać w innym poście ? ^^

 Szkic #1   x3

     




Szkic #2   x3
 









(Przepraszam, że post pojawia się dopiero teraz. Obiecałam że pojawi się w środę. Więc jeszcze raz was przepraszam. :c)


Pozdrawiam i Dobranoc.~! :3


/ Chihiro.

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)