Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 9 marca 2014

Nie ma to jak postanowienia.

Już jakiś czas temu postanowiłem sobie, by w krótkim czasie nauczyć się paru języków, jak to dokładnie chcę zrobić?? Już mówię:
Pierwszym językiem jakiego będę się uczył jest holenderski, jako iż się przeprowadziłem do Holandii to nie mam wyboru, po prostu muszę wziąć na celownik ten język jako pierwszy. Metoda jaką obiorę w uczeniu się jest prosta, jednak wymaga poświęcenia czasu (czyli około 3 godziny dziennie nie wliczając przerw), a polegać będzie na uczeniu się 50 lub więcej słówek na dzień, słówka będą podzielone na trzy grupy i będę się uczył jednej zrobię sobie przerwę, następnie drugiej grupy, znów przerwa i przychodzi czas na trzecią grupę. Z całego dnia uczenia będę sprawdzany przez rodzica, najprawdopodobniej przez mamę gdyż tata pracuję więc nie będę mu zaprzątał tym głowy. Jednak to nie jet wszystko, skoro słówka podzielone będą na trzy grupy w jednej grupie będzie ich mało więc łatwo będzie się nauczyć ale na każdą godzinę uczenia przyjdzie jeszcze czytanie, pisanie, układanie zdań, odmienianie, uczenie się czasów itd itd... Tak to będzie wyglądać dzień w dzień.
Jeśli już będę widział iż z holenderskim mi dobrze idzie wezmę na celownik angielski, gdyż ten język jest podstawą w dzisiejszym świecie, jednak ja patrzę na to inaczej. Możecie nie wiedzieć ale około 51% internetu jest po angielsku więc i mnóstwo anime i mang est tłumaczonych właśnie na ten język, a jeśli się nauczę będę miał większe pole do eksploracji i oglądania lub czytania.
Ostatnim punktem będzie japoński, gdyż pewnego dnia chcę się wybrać na dwumiesięczną wycieczkę do Japonii. wiem że wystarczył by mi angielski ale chciałbym jakoś zaskoczyć tamtejszych obywateli choćby podstawową wiedzą języka :)
Ja sam sobie życzę powodzenia w uczeniu się, gdyż naprawdę nie będzie łatwo jednak postaram się wytrwać, a jeśli już wytrwam jakiś czas stanie się to moim obowiązkiem i nie będzie to tak męczyć :3




Miałem dziś napisać recenzję anime Durarara!! jednak napisanie takiej recenzji zajmuję mnóstwo czasu a przypomniałem sobie późno o tym. Jeśli nie wiecie dzielę komputer z siostrą i no nie mogę sobie ustalić jakiegoś grafika kiedy będę pisał kiedy będę się uczył, dlatego też czekam na komputer który zamierzają kupić mi rodzice, a wtedy będzie więcej materiału na blogu, będę miał więcej czasu itd.
Piszcie komentarze motywujące moją siostrę, gdyż nie wie o czym pisać....

/ Lelouch

4 komentarze:

  1. Nie wiem od czego zacząć, wiec może od słowa powodzenia. :3 Mam nadzieję, że nauka holendreskigo pójdzie i dobrze, bo wiem że jest to język tródny do opanowania. Wiem to, bo sama przez jakiś czas byłam zmuszona do nauki go, aby jakoś żyć w holandi, więc naprawde życzę ci powodzenia w nauce tego języka. Sądzę też, że po opanowaniu podstaw kiedy zabierzesz się za angielski będzie ci łatwiej, bo z reguły jest to język łatwiejszy niż holenderski, a wiec jeżeli będziesz się ciężko uczyć to sobie poradzisz. Pozostaje mi życzyć ci raz jeszcze Powodzenia. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci powodzenia. ;3 Do nauki języków trzeba się przykładać, a to niestety wiąże się z brakiem czasu (tym samym brakiem czasu na anime... Jak ja to znam...) ;/ Tak więc mam nadzieję, że będzie Ci dobrze szło. ^.^ Jeszcze raz życzę wytrwałości i powodzenia!

    PS Bardzo fajny blog (~◠‿◠)~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzenie powodzenia się przyda gdyż czeka mnie nie lada wyzwanie. Nie wspominałem ale zacznę się uczyć od razu gdy tylko dostanę nowy komputer, gdyż większość czasu uczyć się będę na komputerze. :3
      /Lelouch

      Usuń
  3. ja rowniez zycze powodzenia...ale mam pewna rade, ten twoj sposob co do holenderskiego nie jest zbyt dobry. sama mieszkam w holandii od roku i jezyk mam juz prawie opanowany... uczac sie slowkami, nigdy nie nauczysz sie jezyka bo pod koniec nie bedziesz juz pamietac poczatku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)