Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 2 marca 2014

Tolerancja trudny temat.

Tolerancja to temat wszystkim znany, Ale znajdą się osoby które znają tylko słowo, a definicji już nie.
W tym poście napiszę jak ja postrzegam tolerancję, a natchnieniem do tego były co może wydawać się dziwne, pytania na ask'u które dostaję.
Jestem osobą tolerancyjną i nie przeszkadza mi to czy ktoś jest homoseksualny, biseksualny, heteroseksualny itd. to jest wybór tych osób więc też nie mam prawa się wtrącać w ich wybór, może przeżyli w życiu trudne chwile, że tak wybrali. Ktoś kogo spotkałem słucha innej muzyki niż ja?? Nie każdy preferuję taką samą muzykę jak ja więc także mi to nie przeszkadza. Ktoś ubiera się na swój sposób, niech się ubiera przecież lubi wyglądać tak jak on lubi więc także mi nic do tego. Jeśli chodzi o religię jest podobnie, nic mi do tego. Moim zdanie w tolerancji chodzi o wzajemny szacunek. Jeśli ktoś jest inny, a nam się to nie podoba i tak powinniśmy okazać szacunek tej osobie, zaakceptować jej inność, przynajmniej próbować to zrobić. Przecież to nic trudnego...
Według mnie osoby oceniające inny z góry i nawet nie próbujące zaakceptować inności są nikim i nie przetrwają w tym świecie za długo, świat się zmienia więc prędzej czy później osoby takie osoby wyginą. Jednak to co mamy teraz to jakaś katastrofa, codziennie widzę czy też słyszę obraźliwe komentarze. Weźmy przykład jeśli ktoś ubrał by się w coś nietypowego dla otoczenia, zacząłby się stylizować na odmienny styl który mu się podoba od razu taka osoba okrzyknięta byłaby jako homo, do dziś nie mogę zrozumieć dlaczego tak się dzieje.
Mam nadzieję, że to jak ja widzę tolerancję przekazałem w tym poście i jest to w miarę do zrozumienia.
Pozdrawiam wszystkich oraz postaramy się pisać częściej ^-^

/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Poruszyłeś bardzo ciekawy temat. ^^
    Zgadzam się z Tobą, bo ludzi powinno się traktować, tak jak my byśmy chcieli być traktowani. :)
    Świetny post. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu. :3
    stand-up-if-you-love-football.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rownież zgadzam się, że temat wybrałeś naprawdę dobry, choćby przez wzgląd na to, że blog który prowadzisz, to jest już dla wielu osób coś innego. Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś. Ludzie powinni traktować się równo i akceptować siebie nawzajem, bez względu na zaintersowania czy też wygląd. Czekam na kolejnego posta i życzę weny w pisaniu. :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)