Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 2 marca 2014

Zmiany, które się pojawią.

Nie wiem co postanowi siostra zrobić gdyż jej nie pytałem ale przedstawię to co ja zmienię.

Mamy już marzec więc niedługo premiera Final Fantasy X HD Reamster w Europie, zamierzam zakupić edycję kolekcjonerską i pokazać wam co się w niej znajduję oraz napisać krótki opis początkowych wrażeń z gry. Zamierza także napisać w najbliższym czasie dwie recenzje, postaram się podnieść poziom moich prac, mam nadzieję że wyjdzie to na dobre. Jednak to czy napiszę zależy od czasu czy będę go miał czy też nie, recenzję będą prawdopodobnie dotyczyć anime : Durarara!! oraz Clannad.
Pojawią się też zmiany wizualne, zmiana wyglądu oraz muzyki na razie muszę pomyśleć i pokombinować z siostrą jak by to wyglądało a jeśli macie jakieś swoje propozycje napiszcie je w odpowiedniej do tego zakładce.





/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że postanowiłeś z siostrą wprowadzić kilka zmian, których się nie mogę doczekać. Jestem pewna, że blog po zmianach będzi jeszcze lepszy. ^.^ Również ucieszyłam się kiedy zobaczyłam, że masz już jakieś zamiary względem recenzji Clannad, mam nadzieję, że znajdziesz czas na napisanie jej. Życzę dużo weny odnośnie zmian na blogu jak i pisania nowych recenzji. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany będę głównie ja wprowadzać, ale po uzgodnieniu tego z siostrą. A co do recenzji jak już wcześniej Ci odpowiadałem zabiorę się za Clannad, ale teraz na dniach powinna się pojawić recenzja Durarara!! oraz kilka dni później jeszcze jedna także recenzja Clannad za kilkanaście dni powinna się pojawić, późno ale w szkole mam napięty harmonogram że tak powiem :)
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)