Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

sobota, 15 marca 2014

Szkice. #2

Hej. :"3
Znowu dawno nic nie pisałam, jak zawsze... zawsze nie ogarnięta nie mająca czasu Karolinka.. czy coś. Chociaż tak naprawdę nic specjalnego nie robię.. oglądam jakieś anime, filmy, seriale czy tam słucham muzyki i.. i to tak szybciutko mija. Dzień za dniem. Czas naprawdę tak szybciutko mija, już mamy prawie kalendarzową wiosnę z czego się bardzo cieszę.. bo to moja druga ulubiona pora roku zaraz po zimie. Na dworze już ładnie świeci słoneczko.. chociaż tak naprawdę nie lubię zbytnio słońca, bo jest nie ładne, no ale wiosna jest naprawdę bardzo ładniutką porą roku. Już czasami nawet można zauważyć motylki, a ja kocham motylki.. więc.. to również mnie cieszy. ;3; A teraz.. zacznę coś na temat tego posta, więc.. dodam następne szkice, wiem.. powinnam napisać coś sensownego, wypowiedzieć się na jakiś ciekawy temat, ale chyba nie jestem do tego zbytnio stworzona, chodzi mi o to, że nie potrafię znaleźć tematu na który potrafiłabym się ładnie wypowiedzieć. Mam nadzieje, że kiedyś się to zmieni.. że kiedyś będę potrafiła wypowiedzieć się na jakikolwiek temat.. sensownie, długo i do tego ładnie. Wracając do szkiców.. dodam tutaj najnowsze szkice mojego autorstwa. Dziękuje panience Sung za propozycje.. bo przyznam się szczerze, że tak naprawdę zapomniałam o tym, że mogłabym po raz kolejny dodać w poście swoje szkice. Wydaje mi się, że co jakiś czas będę dodawać po 2,3 szkice. A teraz dodam aż 6.


 ...




Przepraszam za jakość. (Tak.. zdjęcia robione ym.. mikrofalówką, ale co tam. ;-;)

Dobranoc. Miłej i spokojnej nocy. 

/ Chihiro.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję, dziękuje! Cieszę się, że moj prośba o te szkice została przyjęta. <3
    Szkice same w sobie mnie zachwycają. Mimo, że wszystkie są świetne to i tak najbardziej podobają mi się pierwsze trzy. Oglądając twoje prace jestem święcie przekonana, że ołówek w twojej rece potrafi stworzyć coś pięknego. Mam nadzieję, że będziesz się szkoliła w tym kierunku i w przyszłości będziesz jeszcze lepsza, nie mowię, że teraz jest żle, bo teraz jest świetnie, ale w przyszłości jak będziesz dalej ćwiczyć swoje umiejętności to możesz byś profesjonalistką. Co do twoich postów, to nie musza być one nie wiadomo jak długie, czy też wyczerpujące, krótkie i na temat w zupełności są zadawalające, a kiedy tylko będziesz miała natchnienie na napisanie czegoś większego to wtedy to napiszesz. Nie musisz robić nic na siłe, a gwarantuję ci, że twoje posty nawet krótkie na jakikolwiek przyjemny temat, będą chętnie czytane. :) Czekma z niecierpiliwością, na twoje kolejne posty i szkice. Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie powinnaś dziękować. To Ja dziękuje, nawet nie wiem co napisać, dziękuje.. to naprawdę bardzo.. bardzo miłe z twojej strony. <3
      Dziękuje również o twoje zdanie na temat moich kolejnych postów, można powiedzieć, że dało mi one do myślenia. I teraz.. gdy będę chciała coś napisać na pewno zawsze przypomną mi się twoje słowa. :3
      / Chihiro.

      Usuń
  2. Wow piękne! Myślę że powinnaś jednak spróbować używać farb albo kredek aby nadać tym pięknym obrazkom koloru. Zwłaszcza tej pięknej Miku :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne! Na pewno było trudno dobrnąć do tak wysokiego poziomu w rysowaniu. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :3 Nominowałam waszego bloga do Versatile Blogger :3
    wiecej informacji na :
    http://www.kochamkoreanskichchlopcow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę miło.
      Zobaczę co da się z tym zrobić, teraz jest już późno więc powinienem się tym zająć już jutro :)
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)