Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

piątek, 12 lipca 2013

Krótko i na temat :P

Ohayo minna !! :3
Jako iż ma być krótko tak więc chce was powiadomić o tym że przekłułem sobie wargę, mam dwa kolczyki ^-^
Co do bólu, zabieg nic nie bolał. Spodziewałem się rozlewu krwi a tutaj nic takiego. Teraz tylko troszkę zaboli jak ucisnę te miejsca więc staram się tego nie robić a i codziennie kilka razy muszę wsiąść patyczek zamoczyć go w takim specjalnym środku do skóry i nim tam wyczyścić wszystko. Już się przyzwyczaiłem do nich i mi nie przeszkadzają ^-^

/ Lelouch

2 komentarze:

  1. *U*
    *Dusia zazdrości*
    A mi nie chcą pozwolić na kolczyk w wardze TT.TT
    Ale może na 16 mi pozwolą ^.^
    Chciałabym też mieć kilka w uszach i może w nosku *U*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma 16lat to już można bez rodzica, ale lepiej żeby wiedzieli ^-^
      Czekam aż sobie zrobisz :)
      / Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)