Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 7 lipca 2013

Nowa klasa :3

Jak to mi Dusia napisała Leo-chankowy zaciesz ^-^
Ja się strasznie ciesze z powodu takiego że przyjęli mnie do klasy Technik Hotelarstwa chciałem się tam dostać i się dostałem. W piątek zawiozłem orginalne papiery ( czyli świadectwo i wyniki egzaminów, kto tego nie wie xD ). Jak już wszedłem do szkoły z ciekawości sprawdziłem listę uczniów którzy jeszcze dostali się do tej klasy co ja, i tak sprawdzam i sprawdzam i wielkie zaskoczenie na całej liście widnieją tylko dwa męskie imiona, moje i jakiegoś ktosia. Na 30 osób w klasie będzie dwóch chłopaków NICE.
Ja tam myślałem że będzie co najmniej 10 chłopaków a nie tak mało ale no cóż jakoś dam radę. Może będzie jakiś Otaku w klasie cieszył bym się niesamowicie ^,^
Piszcie czy też mieliście jakieś zaskoczenie ( Jeżeli też jesteście teraz osobami idącymi do szkół wyższych :D )

/ Lelouch

3 komentarze:

  1. Mówiłam, że się dostaniesz?! Mówiłam! Dusia wszechwiedząca ^ ^... Dwóch chłopaków na całą klasę o.O OMJ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dwóch chłopaków na całą klasę, ale mnie to tam jakoś nie przeraża ja tylko chciałbym żeby był jakiś lub jakaś Otaku w tej klasie ^-^
      /Lelouch

      Usuń
    2. I tak Dusia wszechwiedząca *,*

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)