Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

wtorek, 2 lipca 2013

Ohayo minna !! ^-^

Jaką pogodę lubicie ?? (odpowiedź pełnym zdaniem HeHe xD)
Lubicie jak jest gorąco i słonecznie czy wolicie jak jest chłodno i jest zachmurzone niebo ?? ^-^

Dla mnie najlepiej jest wtedy gdy jest pochmurno i chłodno, najlepiej jeszcze jak do tego wszystkiego pada deszcz wtedy jest idealnie. Dlaczego taką pogodę lubię, otóż przy takiej pogodzie najlepiej zaparzyć sobie herbatkę, wskoczyć na łóżko przykryć się kołderką i oglądać Anime. Lepszej sytuacji nie mogę sobie wyobrazić no chyba że będzie burza dodatkowo, ale wtedy jak oglądać Anime, skoro moja Mama się troszkę boi i wszystko wyłącza HeHe ^-^

/ Lelouch

8 komentarzy:

  1. Ja lubię taką samą pogodę.. Jak pada deszcze jest bosko *.* Ej... Przez Ciebie mam ochotę na herbatkę! Najlepiej z cytryną *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniammm.. ^-^
      / Lelouch

      Usuń
    2. Moja herbatka! Mój sssssssssssssskarbbbbb *.*

      Usuń
    3. Herbata *-*
      / Lelouch

      Usuń
    4. Jam jest Golum, herbatka to mój sssssssssssssssskaaaaaaaaarbbbb.... *.* *chowa herbatkę*

      Usuń
    5. Dusia to Golum O.o
      Herbatka to jej skarb, gdzie ja teraz ukryję swoją herbatkę :(
      / Lelouch

      Usuń
    6. Z tego co zamierzałam, to zamierzałam, że Ty masz być Hobbitem xD Ale mojego ssssssskarbu nie dostaniesz!!!

      Usuń
    7. Jestem Hobbitem !! *-*
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)