Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

sobota, 6 lipca 2013

Ohayo ^^

Mam dla was grę , bardzo mi się spodobała, urzekła mnie po prostu *o* Polecam ^^
 I mam taką prośbę abyście w komentarzach napisali jaki wynik uzyskaliście w grze, oczywiście jeśli będziecie chcieli w ogóle w nią zagrać. ;-;
Mój wynik to 40872 ^^ Zobaczymy kto mnie pobije.

To właśnie ta gra : http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html


/ Dropsik

6 komentarzy:

  1. Ja mam taką samą grę na fonie ^ ^ Mam tam wynik 3669...
    Te 69 jest wszędzie O.O
    A na kompie mi nie idzie ta gra -,-"
    Mój wynik na kompie : 2479 >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wynik ogólny za trzy życia , czy tylko za jedno ? ;o

      / Dropsik

      Usuń
    2. Te 2479 za trzy XDDDDDDD

      Usuń
    3. Aaaa... OK XD.

      / Dropsik

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dropsik jak na razie wygrywa :D
      też zagram i podam swój wynik ^-^ i mam nadzieje że będziesz się udzielać na blogu jak Dusia było by miło :)
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)