Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 11 lipca 2013

Ohayo minna :)

Tym razem coś krótkiego o mnie ( zawsze krótko piszę HeHe ) 
Anime jest dla mnie rzeczą ważną gdyż gdy oglądam jakieś to naprawdę się wczuwam, za każdym razem jest dla mnie niesamowite przeżycie, każde Anime może mnie nauczyć czego. Niektóre Anime mnie rozbawią tak że leże na ziemi z bólem brzucha naprawdę jest to miłe, niektóre zaś mogą mnie tak wzruszyć że po prostu płaczę i płaczę jest to aż nieprawdopodobne. Po niektórych aż bałem się wyłączyć światło w pokoju :) Anime to coś z czym nigdy bym się nie mógł rozstać gdyż zapewnia mi to radość, czasem smutek, a nawet można się nieźle pośmiać zależy to od tego co w danym momencie oglądamy czy to romans może komedie a może jakiś straaaaaszny horror ^-^
Tak więc Anime Kocham inaczej tego nie umiem określić :)

/ Lelouch

2 komentarze:

  1. "Po niektórych aż bałem się wyłączyć światło w pokoju" XD
    Zaciekawiło mnie to XD Jakie anime jest, aż tak straszne? o.O xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)