Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 22 września 2013

Co kocham w życiu :D

Ja kocham życie na za to że:
1. Mogę oglądać Anime ^-^
2. A i czasem poczytam mange :P
3. Moge jeść słodycze a w szczególności mowa tu o żelkach ;)
4. Mogę zagrać sobie na konsoli, PS3 jeśli ktoś chce pytać :D
5. Mogę przesiadywać dniami i nocami w sieci bardzo to lubię, czekam na coś takiego jak było w Sword Art Online no ta wirtualna rzeczywistość ale żeby była już w realnym życiu ^-^
Dlaczego nic o znajomych może ktoś zapytać, ja mam tak że nie za bardzo chce się kontaktować z ludźmi no przynajmniej w realnym życiu, większość okazuje się fałszywa i po czasie wbija nóż w plecy :c
Musiała by się znaleźć osoba która za wszelką cenę chciałaby się ze mnie przyjaźnić czy coś, robiła by wszystko (zero zboczonych myśli w tym momencie), nawet jak bym ją cały czas ignorował ona usiłowałaby zagadać czy coś w tym stylu :)
Taki już jestem, takich miałem znajomych w przeszłości i tak mi już zostanie :) Ale w internecie jestem otwarty troszkę bardziej, nie wiem czemu xD
Troszkę o mnie to było, poznacie mnie lepiej dzięki temu ^-^ Czasem będą się pojawiać podobne posty, bo po napisaniu tego czuję się jakoś lepiej ^-^
Pozdrawiam wszystkich czytających to ^.^



/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Może dla tego jesteś w necie otwarty, bo aż tak ludzie Cię nie zranią ? Chociaż to i tak może być fałsz ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dlatego otwarty jestem w necie :)
    Zranią zranią :P
    /Lelouch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)