Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 11 września 2013

Już testy, co to ma być ?? :C

Ohayo~ !! 
Kochani przepraszam że tak mało postów ostatnio się pojawia, ale cóż poradzić szkoła dużo wymaga, oraz codziennie mam do 15:20 lekcje, w domu jestem to jest około 16:00 trzeba coś zjeść, ogarnąć się, jakaś kąpiel. No staramy i będziemy się starać wrzucać coś w mniejszych odstępach czasowych ^.^
A i jutro czyli w czwartek, piszę test. Taki test bo chcę się przenieść do grupy która ma rozszerzony angielski, może wesprzecie mnie, będziecie trzymać kciuki za mnie ?? Miło by było :)
A i z siostrą planujemy założyć fanpage'a, który będzie po części taki informacyjny, jak wiemy więcej osób odwiedza facebooka więc poczytają troszkę informacji. I będzie to też fanpage, gdzie będą się pojawiać różnego typu pytania, ankiety oraz nasze art i naszych czytelników. Oczywiście na blogu też będzie informacja o różnych rzeczach, ale szczegóły byłyby na fanpage'u.
Tak to ja zabieram się za powtarzanie z angielskiego, a was pozdrawiam i życzę kolorowych azjatyckich snów ^.^


/ Lelouch

4 komentarze:

  1. ;_;
    Czymię kciuk!
    Ja miałam dziś kartkówkę z chemii TT^TT
    A w środę kartkówka z biologii TT^TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisałem, a jutro wynik myślę że się nie dostanę do tej grupy :C
      /Lelouch

      Usuń
    2. Ja trzymam kciuki...
      A jam jest wszechwiedząca!
      Dostaniesz się,
      Jestem pewna na 99.9%
      XD

      Usuń
    3. Mam nadzieję że zdam i pójde do tej grupy z rozszerzonym angielskim ;_;
      Stresowałem się na tym teście :c
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)