Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

środa, 25 września 2013

Lelouch się boi ?? O.o

Witajcie moi mili jak wiecie zacząłem oglądać "Higurashi no Naku Koro ni" i zamierzam zobaczyć wszystkie sezony.
Ale teraz opowiem co sądzę po tych sześciu pierwszych odcinkach:
Higurashi to dość straszne Anime, jakby to ująć straszne i psychologiczne, oglądając to mam uczucie że może za mną ktoś stoi czy mnie coś obserwuję i takie nie fajne odczucie. Anime tak jakby atakuje mnie psychicznie i mam "stracha". Ale wiecie co nie poddam się będę oglądał, chociaż później po wyłączeniu światła biegnę jak szalony do łóżka, nie poddam się i zobaczę wszystkie odcinki i sezony ^-^

Zapraszam was również na naszą stronkę facebookową ;)  LINK: https://www.facebook.com/wspolnyblog tam będziecie bardziej na bieżąco, gdyż nie opłaca się pisać na blogu króciutkich postów, dlatego tam piszemy krótkie informacje, pytanka do was oraz wrzucamy to na co macie ochotę, ponadto w ten sposób udaję się nam bardziej was poznać jak i w możecie bardziej poznać nas :)

/ Lelouch

6 komentarzy:

  1. Jeżeli spodobało ci się Higurashi to polecam również Umineko no Naku koro ni ^3^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu.. Coś tajemniczego, przeczytałem o tym Anime troszeczkę i zapowiada się nieźle ^-^
      /Lelouch

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż takie straszne ? To chyba z ciekawości zobaczę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszne, mam odczucia jakby ktoś mnie obserwował lub za mną stał :C
    /Lelouch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)