Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

sobota, 28 września 2013

Wyprowadzka.

Witajcie~ 

Pewnie już parę osób o tym wie, wie o tym że ja, Paweł i nasza rodzina za parę dni się wyprowadzamy.
Wyprowadzamy się za granicę, do Holandii. ; ; Już jakoś to sobie uświadomiłam bo na samym początku gdy się o tym dowiedziałam nie potrafiłam sobie tego nawet wyobrazić, nie potrafiłam w to uwierzyć, ale teraz gdy został tylko tydzień, cały czas zastanawiam się jak to będzie. :'c W poniedziałek jest mój ostatni dzień w szkole, ostatnie pożegnanie z osobami z klasy. Wiem, że przyjaciółka będzie płakać, a gdy ona płaczę to ja też. :'c Moja klasa jest na prawdę nie normalna, ale znamy się naprawdę bardzo długo i powiem szczerze, że się tak jakby do niej przyzwyczaiłam i będzie mi jej brakować. Pożegnam się również z nauczycielami. XD Już nawet dostała zaproszenie na wigilię klasową. :'3 (Miło *^*) I postaram się na nią przyjechać, ale to nie ode mnie zależy. ; ; Wyjeżdżamy 5 lub 6 października więc dosłownie za tydzień :'c , muszę ten czas jakoś wykorzystać, ale nie wiem jak. ; ; Coś tam wymyślę. xd Jak na razie cały czas siedzę w domku. .-.
Gdy wyjedziemy, nadal będziemy prowadzić bloga, tylko na samym początku może być problem, bo możemy nie mieć internetu, ale to tylko chwilowo. :'3
Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, że wszystko się jakoś poukłada. c:

                  A teraz zabieram się za kończenie "FREE"  ^3^


/ Chihiro

6 komentarzy:

  1. Po pierwsze...
    Free* ___* xD Ja jestem na 12 odc .-. xD
    Nie wiedziałam, że aż do Holandii . Jejku ;-; się nie dziwię czemu teraz Paweł wchodzi tak rzadko na gg czy aska . Na początku pewnie będzie się trudno zaklimatyzować i przyzywyczić do nowego miejsca, ale dacie rade. Wszystkiego dobrego wam =.^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, podobało się. ? :3
      Mhm.. aż tam. :c Dziękuje. <3

      / Chihiro

      Usuń
    2. Ja ogladam na shindenie i tam jak narazie jest 11-12 odcinek , ale uwielbiam to anime *-* jest zaraz po Kuroko no Basuke, a swoja droga widzialas je ? XD takie o koszu.

      Usuń
    3. Też oglądam na shindenie. ^^ Mam w planach zobaczyć. :3

      / Chihiro

      Usuń
  2. Polecam Ci goraco Free, bardzo wciąga i Haru taki słodki jest *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)