Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 1 września 2013

Wróciłem..?

Tak jak sam tytuł sugeruje wróciłem do domu. Wróciłem około 7:00, była to długa podróż samochodem około 1200km jechania samochodem i tylko siedzenia na tyłku, troszkę mnie teraz boli xD
Ale cóż tu opowiadać w Holandii jest bardzo fajnie fotki następnym razem zrobię, telefonem nawet mi się nie chciało :P 
A jeszcze wspomnę że w domu miałem być około 5:00 ale jadąc autostradą w Niemczech, już blisko Polskiej granicy widać że Niemcy zamknęli autostradę, nie wiem bez powodu żadnych robotów drogowych nie było ani nic, no co tu zrobić trzeba było nadłożyć spory kawałek i dwie godzinki w plecy, ale dojechałem i mam się dobrze :D
informacja na koniec, jutro w niedzielę czyli już dziś chcielibyśmy z siostrą troszkę pozmieniać wygląd bloga, jeśli to zrobimy może wyjdzie ładny wygląd hehehe troszkę się na męczymy żeby wszystko pasowało mi i siostrze ^-^
Możecie nam podsyłać jakieś obrazki na tło jeśli chcecie. Jeśli się znajdzie jakiś fajny pasujący do całego bloga to będzie ten obrazek w tle, do czasu kolejnej zmiany tła wysyłajcie linki na asku, na maila, na facebooka no gdzie jest wam wygodniej ^-^

A i jak jutro już się zaczyna szkoła, ja rozpoczęcie mam o 10:00, a o 9:00 jest msza na którą nie idę bo nie chcę mi się leń ze mnie straszny, myślę że jakoś się do nowej klasy przyzwyczaję :D


A teraz was wszystkich pozdrawiam z nie mojego fotela lecz z fotelu siostry xD oraz życzę kolorowych snów wszystkim którzy to przeczytali ^.^

/ Lelouch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)