Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

sobota, 14 września 2013

Następne fakty o mnie.

Ohayo~ 
Pewnie już nikt nie pamięta, ale kiedyś napisałam post z 10-oma faktami o mnie. Fakt te były bardzo proste , takie podstawowe jak wiek, imię czy zainteresowania. Teraz napiszę fakty takie bardziej z życia, chyba można to tak nazwać. XD
A więc :

  1. Nie przeczytałam, ani jednej lektury szkolnej. 
  2. Wieżę w to, że gdzieś na planecie innej niż Ziemia, mieszkają takie istoty jak my (kosmici XD) i chcą się jakoś to nas dostać i się z nami porozumiewać, ale nie potrafią lub się czegoś boją.
  3. Gdy chodziłam do przedszkola, miałam bardzo krótkie włosy, naprawdę króciutkie. ;x
  4. Do wieku 10-11 lat obgryzałam paznokcie. .-.
  5. Czuję się bardzo nieswojo nie znając kogoś w towarzystwie.
  6. Gdy byłam mała to co chwilę chciałam pić cappuccino. XD
  7. Nie obchodzę imienin, nawet nie wiem kiedy je mam. ; ;
  8. Uwielbiam oglądać horrory chociaż się ich boję. 
  9. Nienawidzę jak ktoś słucha muzyki bez słuchawek. 
  10. Zawsze słucham muzyki ze słuchawek. :'3
  11. Nie mam ulubionego zespołu/piosenkarza/piosenkarki. :/
  12. Kocham siedzieć w domu i patrzeć za okno gdy jest burza lub gdy pada deszcz. *.*
  13. Nie lubię kolorować. ; ;
  14. Uwielbiam szare zdjęcia/obrazki. *o*
  15. Mam więcej przyjaciół w internecie niż w świecie realnym. :'c
  16. Gdy byłam mała lubiłam jeść prawie wszystko, a teraz jest tylko parę dań które lubię. :c
  17. Panicznie boję się pająków. :o
  18. Jestem strasznie nieśmiała. :'c
  19. Nie potrafię poznawać ludzi, nie potrafię do nich podejść i powiedzieć zwykłego "Hej" :'c
  20. Kocham się przytulać, chociaż bardzo rzadko to robię. :'c
  21. Uczę się jeść pałeczkami. Już mi to wychodzi. ^.^
  22. Mam pieska, rasy York, wabi się Reksio, I bardzo go kocham <3
  23. W dzieciństwie zawsze lubiłam układać różnego rodzaju puzzle.
  24. Zbieram kapsle od tymbarków. ^3^
  25. Wypijam 2-5 herbat dziennie. Chyba jestem uzależniona. <3


    Chciałam napisać 50 faktów, ale stwierdziłam, że będzie to wtedy dosyć długie i wątpię aby komuś chciałoby się to wszystko czytać. ; ;
    Dziękuje za uwagę. <3 Miłego dnia oraz weekendu. :'3


    / Chihiro

1 komentarz:

  1. Te kilka faktow jest dosc ciekawe . Kilka z nich dotyczy mnie xD ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)