Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 8 września 2013

Recenzja a co to??- Zero no Tsukaima.

W końcu jest jakaś recenzja xD
Za każdym razem staram się nie spoilerować ale recenzja jest nudna wtedy, więc mały spoiler będzie od teraz w każdej recenzji tak wiem "zabijecie" mnie :c

Tym razem biorę się za Anime pod tytułem "Zero no Tsukaima". Animacja ta powstała na podstawie mangi "Zero no Tsukaima" autorstwa Noboru Yamaguchi, sam przyznam, że nie czytałem, nie za bardzo mam chęci do mangi ale zmienię to. 
Wszystko zaczyna się od rozpoczęcia roku w Akademii Tristein, jest to akademia magii w której każdy adept na drugim roku musi przywołać chowańca. Chowańce mogą być przeróżne, może to być smok, jaszczur, kot, kret albo jakiekolwiek inne stworzenie. Przyzwane chowańce towarzyszą swojemu panu do końca życia, a pan opiekuję się nim karmi go daje schronienie. Główna bohaterka tego Anime to Louise Francoise Le Blanc de La Valliere, w skrócie Louise jest nastolatką, a każdy jej kontakt z magią wywoływał małą eksplozję. W wyniku takich zdolności magicznych Louise przyzywa chowańca, ale nie takiego jakby chciała, dokładniej przyzywa nastolatka prosto z Japoni. I tu się zaczyna cała przygoda Louise i jej chowańca Saito Hiraga.


 
Louise
jako osoba mająca słabe zdolności magiczne, a każde jej zaklęcie  wywołuje eksplozje została nazwana przez swych rówieśników "Louise zero" lub "Zero". Louise jest osobą upartą, niecierpliwa, generalnie osoba grająca na nerwach, wyglądu nie opisuje wystarczy spojrzeć na obrazek obok ^.^












Saito, z początku wydawał się osobą jakoś nie różniącą się z tłumu, jako iż został przyzwany przez "Louise zero" wszyscy uważali go za mięczaka. Saito jest osobą nie poddającą się co przerodzi się w niektórych momentach w niezłą akcje :D Wygląd jak wcześniej, obrazek jest obok ^.^








Graficznie to Anime Jak dla mnie jest bardzo dobre. Eiji Usatsuka jest twórcą ilustracji się bardzo postarał , wszystko że tak powiem jest miłe dla oczu, trudno dostrzec jakiekolwiek błędy. Jednak animatorzy pozwolili sobie na parę niedociągnięć można to dostrzec ale całokształt i tak jest bardzo dobry

Ogólnie Anime jest prezentowane w klimacie komediowym z ecchi. Jednak nie mogę zapomnieć o fragmentach romansu który został tam ukazany. Całość jest zaprezentowana w czterech sezonach. Fabuła troszkę pędzi ale można ją dostrzec. Polecam wam to Anime jeśli oczywiście lubicie: komedie, fantasy z nutką romansu =^.^=

Pamiętajcie że nie musicie się zgadzać z tym co akurat ja piszę, każdy ma swoje zdanie na dany temat.Jeśli chcecie więcej recenzji piszcie, trzeba mnie zachęcić siostrę tak samo xD


/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Zachęciłeś mnie do obejrzenia tego anime...
    Mam więcej anime do obejrzenia niż obejrzanych XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to chyba każdy ma, ja jak skończę jedną serię godzinę się zastanawiam i wybieram inną xD
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)