Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 15 września 2013

Mój pseudonim.?

Witam wszystkich~

Co jak co, ale strasznie mi się nudzi, nic mi się nie chce, ale czego oczekiwać od niedzieli. xd Pewnie jak co niedzielę cały dzień przesiedzę w domku przed laptopem, a dopiero wieczorem zabiorę się za lekcje i uczenie. :'c Tak naprawdę to nawet nie chce mi się jutro wstawać i iść to tej szkoły, niby są to tylko 6-8 godzin, ale to zbyt męczące. Z drugiej strony bardzo mnie do niej ciągnie, bo nie będę bez czynnie siedzieć w domu. :'3 Będę mogła z kimś porozmawiać i  może czegoś się nauczę. XD Chciałabym wam jeszcze powiedzieć, dlaczego akurat pseudonim Chihiro. ^^ Opowiem wam o tym, ponieważ już parę osób się mnie o to pytało. :'3
Postać ta jest z "Ef - A Tale of Memories". Nazywa się Chihiro Shindou. Spodobała mi się od samego początku. Jest bardzo kochana i miła, chociaż bardzo poszkodowana, jej życie nie jest zbyt piękne. :c Dziewczyna stoi w miejscu, jej życie zatrzymało się w jednym momencie. :'c Cały czas było mi jej bardzo szkoda. Nie będę nic więc o niej opowiadać bo nie potrafię opisać tego wszystkiego, jest naprawdę cudowna, KOCHAM JĄ ^.^ i to dlatego akurat Chihiro.
Najlepiej zobaczcie sobie to anime, może wtedy mnie zrozumiecie lub po prostu uwierzcie mi na słowo, że ta oto postać jest świetna. *.*


    Chihiro :

Powodzenia jutro w szkole. ^3^

/ Chihiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)