Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 5 września 2013

Hakerzy :c

No to nie będzie długi post chyba. Dokładniej chcę was poinformować że stronka myanimelist.net padła atakom hakerskim i to nie pierwszy raz z tego co czytałem, sprawdziłem to bo chciałem sobie wejść, a w ogóle mi się stronka nie otwierała. Wszystko powinno być dobrze, mam taką nadzieję ^.^
A ja jutro mam spotkanie integracyjne (czy jak to się tam pisze) no i idziemy razem z wszystkimi klasami pierwszymi, będziemy się poznawać, grać w jakieś tam gry, grać w koszykówkę, siatkówkę itd. =^.^=
I lekcje organizacyjne już za mną teraz już tylko praca i praca na lekcji, no i w dom oczywiście. A za tym idzie to że już w ogóle czasu nie będę miał na nic :c
Jakoś będzie trzeba to przeżyć, a jak tam u was w szkole ?? napiszcie kilka słów w komentarzu ^-^

/ Lelouch

2 komentarze:

  1. A u mnie w szkole nawet spoko... Na polskim mamy tematy o pisaniu opowiadań ^^
    No i trza napisać opowiadanie na środę, a później sprawdzian 'Napisz opowiadanie" XD
    A co u Ciebie? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, tylko trudniejsze tematy :c
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)