Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 19 września 2013

Stronka, stronka...

Witajcie dziś założyliśmy stronkę na facebook'u :)
Jak wiemy dużo osób sprawdza na szybko facebook'a i gdzieś pędzi (facebook uzależnienie xD). Dlatego założyliśmy byście mieli dostęp do tego co się dzieje, czy coś was nie ominie. Na tej stronce pojawiać się również będą pytania do was, nadesłane przez was zdjęcia waszych prac czy też wasze obrazki. No coś w stylu informacyjnej stronki to jest jeszcze zobaczymy. Tutaj macie linka do stronki: https://www.facebook.com/wspolnyblog  link znajduje się też u góry, wystarczy kliknąć zakładkę "Nasz fanpage" ^.^ Jeśli macie jakieś uwagi piszcie, zobaczymy co się z tym da zrobić :)

A tak na boku to ja już zdrowieje, nie chwaliłem się tym ale jestem chory już od soboty. No coś mnie złapało i teraz w domciu siedzę hehe :P Teraz będę musiał wszystko niestety nadrabiać w szkole, czeka mnie śmierć xD
Przeglądam sobie facebook'a i co widzę? Tego kawaii Neko >^.^< Niech to będzie tak na dobry sen. Dobranoc wszystkim :)


/ Lelouch

2 komentarze:

  1. Gratulacje i wracaj do zdrowia! :3 Śliczny wygląd bloga, dużo lepszy niż poprzedni. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie zdrów jestem, a w poniedziałek do szkoły i dziękuje taki wygląd powinien być przez jakiś czas ^-^
      / Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)