Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

niedziela, 29 września 2013

Grand Theft Auto V.

Ohayo~ 

Już jutro gdy ja będę w szkole, kurier dostarczy do mojego domku grę "Grand Theft Auto V" na PS3 *^*. Paweł nie idzie do szkoły więc jako pierwszy wypróbuję grę. ;w; Oczywiście mnie to nie ominie bo od razy gdy wrócę ze szkoły też wypróbuję lub po prostu będę oglądać jak Paweł sobie gra bo dobrze wiem że nie będzie chciał skończyć. ^.^ Oglądałam różne filmiki z gry i powiem szczerze że bardzo mi się spodobała, ogólnie wszyscy mówią że świetna i chyba się zgodzę chociaż nawet jeszcze nie grałam. Już naprawdę nie potrafię się doczekać kiedy w końcu zagram. *o* Paweł gdy już trochę pogra to prawdopodobnie wspomni na blogu jak mu się podoba itd. :3 Taka jakby recenzja gry, a ja za to w najbliższym czasie napiszę recenzje "FREE". *^*

Miłej niedzieli. ♥.
Pozdrawiam...  (ღ˘⌣˘ღ)

/ Chihiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)