Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 26 września 2013

MyAnimeList.

Ohayo~ 
Nareszcie założyłam moją listę anime. XD Od zawsze chciałam ją posiadać, ale jakoś nigdy mi się nie chciało. Dzisiaj postanowiłam sobie ją zrobić ... no i jest. Bardzo chciałam ją mieć, ponieważ dzięki niej będę wiedzieć jakie anime już zobaczyłam no i w ogóle bardzo się przydaję. ^^
A po za tym nic ciekawego się ostatnio jakoś nie dzieje, cały czas jakoś tak nudno,smutno, inaczej niż kiedyś. :c Wszystko się powoli zmienia. :'c
W tej chwili zaczynam oglądać "FREE" *.*

Moja lista : http://myanimelist.net/animelist/ChihiroWorld

                                                                       

/ Chihiro

2 komentarze:

  1. widzę, że masz do zobaczenia Kuroko no Basuke c: Sama zobaczyłam i polecam ^^ Czekam teraz na drugi sezon bo ma być i chce już go >.< Mam obsesje na punkcie tego anime .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm.. postanowiłam to zobaczyć. Bo wydaję się bardzo ciekawe. *^* Jeszcze ty polecasz więc na pewno zobaczę. :3

      / Chihiro

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)