Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

piątek, 6 września 2013

I jest dobrze :D

No w końcu jest dobrze ze stronką myanimelist.net mogę spokojne rzucić okiem na moją listę i zaktualizować ją ^.^
A dziś w szkole nie miałem lekcji, ale za to miałem zajęcie integracyjne, wszystkie pierwsze klasy, także mało ludzi nie było. Wszyscy braliśmy udział w zawodach sportowych i graliśmy w gry przez które każdy mógł coś więcej o sobie powiedzieć. Było bardzo fajnie i na końcu grupowe zdjęcie najpierw moja cała klasa, a później wszystkie pierwsze klasy razem około 150osób i wszyscy się zmieścili na jednym zdjęciu, magia po prostu !!
Ale już weekend, tak tak pisze o weekendzie ale dla mnie to dobrze że jest bo mogę się skupić na Anime bo za bardzo czasu nie miałem przez ten tydzień, szkoła załatwianie książek i nie tylko. Teraz będzie mi coraz ciężej w szkole postaram się to jakoś przetrwać i przechodzić z klasy do klasy ^-^

/ Lelouch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)