Jeżeli spodobało ci się to o czym tutaj piszemy, dołącz do robaczków na blogu.
Pozdrawia Lelouch i Chihiro ^-^

czwartek, 5 września 2013

Nie wysypianie się.. :c

No i szkoła się zaczęła, brak czasu na wyspanie się, Anime trzeba kiedyś oglądać prawda. A najlepszą do tego porą jest ?? No oczywiście że wieczór, bądź już noc. Uuu.. i do tego jakieś ciastko i herbatka to już od Laptopa nie odejdę do rana ^.^ Nocą mi się najlepiej ogląda, ponieważ mam ciszę spokój wszędzie wokół ciemno tylko ekran laptopa daję troszkę światła można się nieźle wczuć, a jak już się horror nocą ogląda to można się troszkę bać później (Kilka razy już się tak na horrorze wczułem że powiem szczerze bałem się troszkę)

Jeszcze wspomnę, że będzie zmiana w wyglądzie na blogu. Będzie to obrazek na którym będzie pisać "Wspólny blog" :D Zrobi się to tak by obrazek pasował pod kolor tła, ale i kolor tła się zmieni to zależy. Na obrazku poniżej widać gdzie będzie ten obrazek umieszczony w najbliższym czasie :D

A i jak wam się to podoba, no nowy wygląd bloga to jest chyba najważniejsze teraz pytanie :P lepszy niż poprzedni, czy gorszy ?? Wasza opinia jest Najważniejsza =^.^=

/ Lelouch

4 komentarze:

  1. Mi się podoba nowy wygląd bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigato~ ^.^
      A co by dać w miejsce zaznaczone na czerwono chodzi mi o obrazek na którym się napisze tytuł bloga i takie tam :P ale nie wiemy jaki obrazek. Może być większy niż pole zaznaczone :P
      /Lelouch

      Usuń
    2. Hmm...
      http://fejsbuszek.pl/media/covers/CpZb8LIje4pcgjim8DJX.jpg
      To by się chyba nadało XD

      Usuń
    3. Bardzo fajny obrazek :D
      /Lelouch

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)